Субота, 27.04.2024, 02:03 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Молодіжна координаційна рада
 Маріуполя
  
       
Головна
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Новини Маріуполя [151]
Новини громадянського суспільства [44]
Відділ у справах сім'ї та молоді [38]
Молодіжна координаційна рада Маріуполя [46]
Молодіжний виконком Маріуполя [2]
Маріупольський палац культури "Молодіжний" [40]
Святкові заходи в Маріуполі [10]
Конкурси, змагання, фестивалі, гранти [52]
Сімейна політика [6]
Оздоровлення [2]
Звіти, доповіді [1]
Засідання та прес-конференції [1]
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Відділ у справах сім'ї та молоді Маріупольської міської ради
Начальник відділу - Голубков Сергій Петрович

адреса: Маріупольська міська рада, проспект Леніна, 70, м. Маріуполь Донецької області, 87500, Україна 
тел.: +38 (0629) 54-17-92
е-пошта: semol@list.ru
інтернет-сторінка: www.mkr-mariupol.at.ua
 
Прийом громадян: понеділок-четвер з 9-00 до 11-00, з 14-00 до 16-00.
 
Функції та напрямки роботи
Відділу у справах сім'ї та молоді Маріупольської міської ради

1. Впровадження державних та обласних програм у сфері сім'ї, дітей та молоді, розробка та реалізація місцевих молодіжних програм у м.Маріуполі.
2. Співпраця з державними органами влади, міськими організаціями, навчальними закладами та підприємствами м. Маріуполя.
3. Організація оздоровлення дітей і студентів пільгових категорій
4. Робота з багатодітними сім'ями, ведення обліку, видача посвідчень та інше.
5. Забезпечення роботи Молодіжного координаційної ради.
6. Забезпечення роботи Молодіжного виконавчого комітету.
7. Координація роботи з профілактики насильства в сім'ї, в тому числі організація і участь в інспектуванні таких сімей по всіх районах міста.
8. Поведінка заходів з питань профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі.
9. Виготовлення соціальної реклами.
10. Організація молодіжних міських і обласних проектів, проектів, з багатодітними сім'ями, інвалідами.
11. Організація працевлаштування та професійної орієнтації молоді.
12. Участь у системі перенаправлення постраждалих від торгівлі людьми.
13. Участь в інспектуванні сімей, які отримують державну допомогу сім'ям з дітьми.
14. Надання консультативної допомоги та оформлення документів на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».
15. Розробка і здійснення програми щодо реалізації гендерної політики в м. Маріуполі.
16. Робота з волонтерським рухом.
17. Забезпечення участі молодіжних громадських організацій м. Маріуполя в обласних та всеукраїнських молодіжних заходах, семінарах і круглих столах
18. Координація роботи Ради старшокласників м. Маріуполя
19. Моніторинг планів і їх реалізації молодіжними громадськими організаціями міста.
20. Співпраця з молодіжними загонами громадської безпеки.
21. Координація роботи та функціонування Палацу молоді.
22. Прийом громадян і розгляд їх звернень, відповідно до функцій відділу.
 
 
Відділ у справах сім'ї та молоді Маріупольської міської ради складається з 3-х осіб: начальника відділу та 2-х головних спеціалістів.
 
Цільова аудиторія громадян, з якими працює Відділ у справах сім'ї та молоді
 

цільова аудиторія

вік

кількість осіб

найпоширеніші питання у зверненнях

діти пільгових категорій 6-18 48865 оздоровлення протягом року, реалізація проектів Координаційної ради старшокласників Маріуполя
молодь 18-35 119212 реалізація молодіжних програм та проектів, робота Молодіжної координаційної ради Маріуполя та Молодіжного виконкома Маріуполя, працевлаштування та оздоровлення студентів у літній період
жінки - 265000 проекти у сфері гендерної політики, оформлення статусу "Мати-героїня"
багатодітні сім'ї - родини де є 3 та більше дітей віком до 18 років
 
у них дітей
-
1000
 
 
бл. 4000
оформлення посвідчень багатодітних сімей, консультації щодо пільг, оздоровлення дітей
загалом сімей - 87526 всі перелічені питання
 
 
В середньому за тиждень до відділу у справах сім'ї та молоді звертаються на прийоми до спеціалістів з різних питань 100-120 осіб, у період оздоровлення та проведення масових заходів кількість заявників подвоюється.
 
 

Підпишіться на ресурсний дайджест "ДИПКОРПУС-ІНФОРМ"! Адреса Вашої електронної пошти: Перейти у цю групу
Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz