Положення про проведення конкурсу медіа-проектів «Нове покоління обирає…» в рамках маріупольської загальноміської акції «Даєш альтернативу нічному клубу!»
1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Це положення регламентує умови та порядок проведення конкурсу на кращий медіапроект «Нове покоління обирає» (далі - Конкурс) в рамках соціальної акції «Даєш альтернативу нічному клубу!», строки його проведення, вимоги до учасників та робіт, порядок їх подачі на Конкурс. 1.2. Засновником Конкурсу є Маріупольський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Маріупольської міської ради. 1.3. Засновник створює Організаційний комітет Конкурсу (далі - Оргкомітет), який забезпечує організацію та проведення Конкурсу. 1.4. Термін проведення Конкурсу з 01.03.2013 року до 30.03.2013 року. 1.5. Оргкомітет одночасно виконує функції журі, здійснює оцінку робіт, визначає і нагороджує переможців Конкурсу. 1.6. Контактна інформація Оргкомітету: м. Маріуполь, бул. Б.Хмельницького, 24а, тел.: (0629) 33-52-25 або (098) 902-32-44 - контактна особа Катаріна Дочкіна. e-mail: mgcentr@i.ua
2. МЕТА І ЗАВДАННЯ КОНКУРСУ
Метою Конкурсу є популяризація здорового та активного відпочинку молоді, підтримка культурних та моральних цінностей молоді, пропаганда позитивно спрямованої і суспільно корисної творчої діяльності, вдосконалення творчих та організаційних навичок молоді у створенні соціально-значущих медіапроектів, організація змістовного дозвілля як альтернативи відпочинку в нічних клубах міста. Завдання Конкурсу: - популяризація серед молоді альтернативних видів масового/групового відпочинку; - сприяння формуванню позитивного іміджу безалкогольного та безнаркотичного дозвілля серед молоді міста; - розвиток творчих здібностей молодого покоління і формування у нього соціальної відповідальності; - створення позитивного інформаційного потоку заданій тематиці; - організація взаємодії між мережею Центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Маріупольської міської ради та вищими навчальними закладами міста Маріуполя.
3. ТЕМАТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ КОНКУРСУ
Медіапроекти повинні містити матеріали, які показують переваги здорового способу життя, активного відпочинку, або навпаки про фатальність згубних звичок молоді, а також негативні явища, які супроводжують організацію дозвілля молодого покоління міста. Надіслані роботи мають відображати погляд молоді міста на проблеми відмови молодого покоління від ведення здорового способу життя, наявність згубних звичок, вибір способів активного відпочинку, а також містити пропозиції щодо подолання цих проблем. Особливістю участі у Конкурсі є те, що в роботі повинні бути запропоновані пропозиції вирішення зазначених проблем, які можна застосувати на практиці.
4.УЧАСНИКИ КОНКУРСУ
Прийняти участь у конкурсі можуть групи чи індивідуальні учасники, які представляють вищі навчальні заклади міста Маріуполя, молодіжні організації чи ініціативні групи, а також будь-який мешканець/мешканка міста, який/яка бажає висловити свою активну громадську позицію щодо альтернатив масового/групового дозвілля молоді, індивідуально чи в групі. Участь у конкурсі є безкоштовною. Від одного автора або групи приймається по одній роботі в номінації. Учасники мають гарантувати, що роботи зроблені ним персонально.
5. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
Конкурс проводиться з 18.03.2013 року. Кінцевий термін подання робіт – 14.04.2013 року. 01.04.2013 року будуть підведені підсумки конкурсу. Переможці визначатимуться за результатами оцінки журі в рамках заключного етапу конкурсу. Роботи можна надіслати: - за електронною адресою mgcentr@i.ua або - за адресою: бул. Б.Хмельницького, 24-А, м. Маріуполь Донецької обл., 87500 Додаткові питання за телефонами (0629) 33-52-25, або (098) 902-32-44.
6. ВИМОГИ ДО ВИГОТОВЛЕННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ
На конкурс можуть бути представлені медіапроекти, виконані за наступними номінаціями: - «Відеоролик» (документальний фільм, ігровий фільм, мультиплікаційний фільм, музичний кліп, соціальна реклама); - «Медіапрезентація».
Вимоги до медіапроектів: - Тривалість медіапроекту не більше 10 хвилин; - Відеоматеріали можуть бути виконані на DVD / VHS / CD. Роботи можуть бути виполнені в інших комп'ютерних програмах (відеоролики), презентації в Microsoft Office; - кожен медіапроект оформлюється на окремому електронному носії (диск - CD або DVD) з правом і можливістю їх перенесення на «стаціонарний» комп'ютер. При виготовленні роботи необхідно враховувати універсальність її демонстрації: якщо при виготовленні роботи використовуються «особливі» шрифтові гарнітури, музичне або мовленнєвий супровід, необхідно прикладати дані файли (при необхідності) до основного файлу даної роботи. Якщо програма виконана в специфічній програмі - прикладається Кодаки або програма для перегляду; - бажано, якщо робота буде супроводжуватися музичним і (або) мовним супроводом, при цьому зміна слайдів (кадрів) повинна проходити в автоматичному режимі; - враховуючи, що надіслані на конкурс роботи можуть бути використані для публічного показу, рекомендуємо передбачити в оформленні робіт так звані «титри», де необхідно вказати: авторів, виконавців, керівників (консультантів) роботи, а також авторів і виконавців фотографій, пісень, мелодій та ін ., використовуваних у пропонованій для конкурсу роботі; - соціальні ролики повинні супроводжуватися смисловим описом в друкованому вигляді обсягом не більше 1 сторінки.
Конкурсні роботи не повертаються.
Критеріями оцінки роботи є: - відповідність темі та основній меті конкурсу; - якість виконання представленого медіапроекту; - естетичність роботи; - креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення) медіапроекту - соціальна значимість медіапроекту; - виправданість спеціальних виразних засобів (комп'ютерна графіка, шрифти); - емоційна і раціональна насиченість роботи; - цілісність роботи (сполучуваність і доречність відео та аудіоряд, спецефектів); - якість акторської гри (якщо є).
Оргкомітет має право не допустити до участі у Конкурсі знімки, які пропагують насилля, наркоманію, алкоголізм, тютюнопаління, сексуальну розбещеність, суїцидальні нахили; знімки, що провокують дискримінацію за расовими, етнічними, релігійними, статевими, соціальними ознаками; порушують будь-які норми права.
7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Організатори залишають за собою право використовувати роботи, надіслані на Конкурс, у проведенні подальших виставок, підготовці та виданні інформаційних матеріалів, публікацій, соціальної реклами тощо.
|